Uitreiking tevredenheidsbetuiging

17 november 2020

105 GNcie Waterbouw, Ost-peleton heeft gedurende hun operatie/ oefening DAUNTLESS PONTONNIER als onderdeel van Zebra Sword kans gezien om hun oefendoelstellingen te combineren met het steunverzoek van het GN museum. Het was mooi om te zien hoe jonge leden van 105 naast  bd’ers schouder aan schouder samen de klus klaren..

Integrale tekst van de oorkonde, die uitgereikt is:
Lkol S. Vulders wil namens het dagelijks bestuur van het Geniemuseum zijn tevredenheid betuigen aan 105 GNcie Waterbouw voor hun steun tijdens de herinrichting van de GN tuin.
105 GNcie Waterbouw heeft gedurende hun operatie/ oefening DAUNTLESS PONTONNIER als onderdeel van Zebra Sword kans gezien om hun oefendoelstellingen te combineren met het steunverzoek van het GN museum. Het was mooi om te zien hoe jonge leden van 105 naast  bd’ers schouder aan schouder samen de klus klaren. Ervaringen werden volop uitgewisseld. De werkzaamheden waren onmogelijk zonder deze steun.  105 realiseert hiermee een trainingsdoel en gelijkertijd dragen ze bij aan de upgrade van het museum.

De genie dat zijn we Samen, Sodeju.   Dat bewees deze klus maar weer.

C-105 GNcie Waterbouw, kaderleden en manschappen, dank voor jullie inzet.

Lkol S.Vulders, Vz Dagelijks bestuur Geniemuseum.