Koninklijke onderscheiding Henk Becks

Hb
29 april 2021

Het heeft Zijne Majesteit de Koning afgelopen week behaagd, de heer Henk Becks te benoemen tot lid in de orde van Oranje Nassau. Henk kreeg vandaag (donderdag 29 april 2021)  door zijn burgemeester in aanwezigheid van zijn partner en kinderen het bijbehorende lintje uitgereikt. Henk heeft meerdere vrijwilligersfuncties bij verschillende stichtingen en organisaties. Henk krijgt deze Koninklijke onderscheiding vanwege zijn inzet en toewijding bij al zijn verscheidene vrijwilligersactiviteiten onder andere binnen het Geniemuseum.
Het zijn met name personen als Henk die zich belangeloos inspannen voor een betere en aangename samenleving. Ze lopen er niet mee te koop maar zijn onmisbaar voor elke stichting en vereniging.
Henk Proficiat! Je hebt het verdiend,
Namens Bestuur en vrijwilligers van het Geniemuseum.
Lkol S.Vulders