Word VRIJWILLIGER bij het Geniemuseum in Vught!

Dagelijks bestuur Geniemuseum
09 augustus 2024

Ben je op zoek naar een zinvolle en verrijkende manier om je vrije tijd door te brengen? Wil je deel uitmaken van een team dat zich inzet voor het behoud van cultuur en geschiedenis? Dan is het Geniemuseum in Vught dé plek voor jou!

Bij het Geniemuseum komen geschiedenis, kunst en innovatie samen in een inspirerende omgeving. Wij zoeken enthousiaste vrijwilligers die onze missie willen versterken. Als vrijwilliger bij ons museum krijg je de unieke kans om:

Jouw talenten te ontwikkelen: of je nu uitblinkt in rondleidingen geven, bestuurlijke vaardigheden hebt, organisatorisch sterk bent of een creatieve geest hebt voor het opzetten van exposities—er is altijd een rol die perfect bij jou past.

👥 Nieuwe connecties te maken: word onderdeel van een gepassioneerde groep vrijwilligers en bouw waardevolle vriendschappen op terwijl je samenwerkt aan een betekenisvol doel.

📚 Educatieve impact te hebben: inspireer zowel kinderen als volwassenen om de boeiende verhalen en objecten in ons museum te ontdekken. Jouw enthousiasme kan de ervaring onvergetelijk maken!

🔧 Het museum in topvorm te houden: draag bij aan het onderhoud en de verzorging van onze tentoonstellingen. Een goed onderhouden museum verhoogt de bezoekerservaring en jouw hulp is daarbij van onschatbare waarde.

Bij het Geniemuseum verwelkomen we onze vrijwilligers met open armen. Je kunt rekenen op een warm en hecht team, regelmatig gezellige bijeenkomsten en volop mogelijkheden om actief deel te nemen aan onze evenementen. Of je nu een paar uurtjes per week beschikbaar bent of een hele dag wilt bijdragen—jouw inzet maakt het verschil!

Waar wacht je nog op? Neem vandaag nog contact met ons op via info@geniemuseum.nl en ontdek hoe jij een waardevolle aanvulling kunt zijn voor ons team. Samen maken we van het Geniemuseum een plek waar iedereen kan genieten, ontdekken en leren. We kijken ernaar uit je te verwelkomen!

Sluit je aan bij ons avontuur en schrijf samen met ons geschiedenis!