Sporen van camouflage, de weg terug!

Theatrale wandeling op het terrein van voormalig concentratiekamp Vught, de Van Brederodekazerne in Vught.

U wordt meegenomen over het historische terrein om via een voorstelling verschillende perspectieven op vrijheid te ervaren.

Vanwege de veiligheidsmaatregelen op de kazerne dient u zich individueel in te schrijven.

Parkeren (auto) is mogelijk bij de IJzeren Man of aan het einde van de Lunettenlaan.

Fietsen kunt u stallen bij het Geniemuseum, waar u welkom bent voor de start van de voorstelling. De voorstelling eindigt ook hier, op de Lunettenlaan 102, 5263 NT Vught.

De kosten bedragen €5 per persoon, waarvan een deel wordt gebruikt voor versnaperingen, waaronder de "vrijheidsoep" die u tijdens de voorstelling krijgt. Hiervan wordt €1,50 afgedragen aan het Geniemuseum.

Indien u in het bezit bent van een museumkaart, doet u het Geniemuseum een plezier door deze aan de balie te laten scannen.

Voor meer informatie: xanderbeks@gmail.com

Velden met een * zijn verplicht.

Bestel hier uw ticket

Graag correct invullen, deze gegevens worden gebruikt t.b.v. de toegang en de controle.

Bevestiging geen robot

Op dit formulier is een beveiliging actief. Los de som op om verder te gaan, en gebruik cijfers in het antwoord.